Cum cumpar unul sau mai multe produse?
Pentru a cumpara aveti la dispozitie mai multe posibilitati:
- sa adaugati produsul in cos folosind butonul ok apoi folositi butonul plaseaza comanda si completati campurile necesare - operatiune ce necesita crearea unui cont si logare;
- sa ne trimiteti un e-mail folosind rubrica contact ;
- sau sa sunati la unul din numerele de telefon indicate la rubrica contact.
In scurt timp veti fi contactat de un operator pentru confirmarea comenzii.
Sus la intrebari
Cum intru in posesia produselor?
- Livrarea se face prin curier rapid.
- Durata obisnuita de livrare este de 1-2 zile lucratoare de la procesarea comenzii, daca produsul dorit de dumneavoastra se afla pe stoc.
- Costul livrarii - in cazul coletelor cu o valoare mai mica de 1000 lei+tva sau peste 10kg - este de 25 lei+tva
- Oferta "transport gratuit" este valabila pentru localitatile in care se afla sediu Fan Courier.
- Pentru localitatiile care nu au sediu Fan Courier se percepe o taxa suplimentara / km efectuat din cel mai apropiat oras cu sediu Fan Courier.
- Pretul transportului poate suferi modificari depinzand de greutatea coletului sau daca se livreaza in locatiile unde curierul nu are puncte de lucru.
Sus la intrebari
Cum si cand platesc?
Plata se poate face:
- fie in avans, prin banca, in contul nostru, caz in care nu mai trebuie sa suportati cheltuielile de ramburs,
- fie plata ramburs in momentul in care coletul ajunge la dumneavoastra.
Sus la intrebari
Exista posibilitatea achitarii produselor in rate?
Nu.
Sus la intrebari
Care este durata de garantie a produselor?
Termenul de garantie pentru produsele achizitionate este de 2 ani, incepand cu data cumpararii acestuia acordat la punctul de lucru KB Trading SRL din Sfantu Gheorghe Jud. Covasna. Nu se acorda garantie produselor consumabile: filtre, placute de frana, alte produse asemanatoare.
Sus la intrebari
Ce trebuie sa fac daca produsul se defecteaza in termenul de garantie?
Daca in perioada de garantie produsul cumparat de catre Dvs. se dovedest a fi defect, din motive de proiectare, executie sau vicii ascunse, el va fi reparat-adus la conformitate gratuit in termenul prevazut de lege cu respectare anumitor conditii:
- produsul sa fi fost cumparat de la SC KB Trading SRL si folosit pe teritoriul Romaniei, numai in scopul pentru care a fost conceput, respectandu-se instructiunile producatorului din manualul de utilizare
- pentru acordarea garantiei sunt necesare: documentul de plata (factura), certificatul de garantie completat corect si produsul defect, a carui serie trebuie sa fie integrala, identificabila si nealterata
- garantia isi pierde valabilitatea daca: produsul s-a defectat datorita expunerii la fenomene naturale, datorita incendiilor, accidentelor, neglijentei de utilizare, precum si datorita unor instalari, modificari sau adaptari necorespunzatoare; in cazul nerespectarii conditiilor de manipulare, transport, pastrare, instalare, punere in functiune, exploatare si intretinere prevazute in manualul de utilizare sau conditii ce contravin standardelor tehnice din Romania; Documentele de garantie nu sunt prezentate, au fost deteriorate/modificate sau sunt ilizibile; produsul nu este in cutia originala; aparatul prezinta deteriorari cauzate de accidente mecanice, lovituri, socuri, patrunderi de lichide, expuneri la foc, utilizare gresita sau neglijenta, pastrare in conditii impropri, produsul a fost utilizat impreuna cu alte accesorii in afara celor recomandate de producator, reparatii executate de catre persoane neautorizate.
- certificatul de garantie nu este transmisibil
- va rugam contactati-ne pentru a stabili modul de returnare a produsului pentru a fii evaluat, reparat sau schimbat
Sus la intrebari
Trebuie sa am cont pentru a putea cumpara?
Comenzile se pot plasa si telefonic sau prin e-mail, totusi va recomandam crearea unui cont pentru a putea urmarii stadiul comenzilor sau a evita re-introducerea acestor date la o comanda ulterioara, sau introducerea eronata ale datelor Dvs.
Sus la intrebari
Se poate modifica ulterior o comanda lansata?
In cazul in care doriti sa modificati o comanda lansata, va rugam sa ne contactati telefonic in cat mai scurt timp si sa precizati numarul si datele comenzii pe care il puteti regasii in e-mail ul de confirmare pe care l-ati primit in momentul efectuarii comenzii.
Sus la intrebari
Doresc sa aflu informatii suplimentare, care nu se regasesc pe site. Cum procedez?
In acest caz va rugam sa folositi formularul de contact sau contactati-ne telefonic.
Sus la intrebari
Returnarea produselor.Cum procedez?
Costurile implicate cu returnarea produselor care fac obiectul garantiei sunt suportate de catre client. In cazul in care un produs se defecteaza in termenul de garantie contactati-ne telefonic sau in email inainte de a trimite inapoi coletul.
Conform legislatiei in vigoare O.G.130/2000, folosind tehnicile de vanzare la distanta, se poate opta pentru returnarea/inlocuirea unui produs in conditiile art.4 alin.1 lit.b din O.G.130/2000 in termen de 10 zile de la primirea produsului in urmatoarele conditii:
- in limita termenului dat mai sus trebuie trimisa o notificare scrisa in acest sens prin eMail la departamentul de vanzari shop@kb-trading.ro
- produsele returnate sa nu prezinte urme de folosire, sa fie in stare perfecta de functionare, au ambalajul original si accesoriile in stare perfecta.
- produsul trebuie sa fie insotit de factura si alte acte primite in original.
- KB Trading va returna clientului contravaloarea produsului in tremen de 30 zile de la data receptionarii retur. Detaliile modalitatii de returnare vor fi stabilite dupa acceptarea produselor in returnare.
- Costurile de transport dus - intors cat si costurile returnarii contravalorii sunt suportate in intregime de catre client. In cazul in care clientul renunta la produse total sau partial aceasta va achita costurile transportului tur-retur chiar si in cazul in care a beneficiat de transport gratuit. Daca costul transportului de returnare este mai mica decat cel al valorii de returnat si clientul a optat pentru transortul cu "plata la destinatie" acest cost se va scade din valoarea de returnat.
- nu se accepta trimiterea produselor catre KB Trading cu specificarea cererii unui ramburs (contravalorea de returnat). Produsele mai intai vor fi verificate de catre reprezentantii KB Trading.
- in cazul observarii deficientelor in functiune datorita utilizarii sau deficiente in aspectul produsului (urme de folosire, zgarieturi etc) KB Trading poate conditiona acceptarea returnarii cu conditia retinerii unei valori (cost restocare) din valoarea produsului.
- Renuntarea la cumparare in mod repetat va putea fi considerata un abuz.
Sus la intrebari